
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, tedavi gördüğü hastanede Düzköy Belediye Başkanı Selim Çelenk’i ziyaret etti.
Trabzon’da gerçekleştirilen ziyarette Başkan Çelenk’in sağlık durumu hakkında bilgi alan Bakan Uraloğlu, geçmiş olsun dileklerini iletti.
Ziyaretin ardından sosyal medya hesabından paylaşım yapan Uraloğlu, “Düzköy Belediye Başkanımız Sayın Selim Çelenk’i tedavi gördüğü hastanede ziyaret ettik. Kendisine ve tüm hastalara Rabbimden acil şifalar diliyorum.” ifadelerini kullandı.
Bakan Uraloğlu’nun ziyareti, Başkan Çelenk ve yakınları tarafından memnuniyetle karşılandı.

