reklam
reklam
DOLAR 46,12 % 0.03
EURO 53,31 % 0.18
ÇEYREK ALT. 10.362, % -1,18
GRAM ALT. 6.317, % -1,58
BITCOIN 2848542, % -2.54
BIST 100 13.741, % -0,86
SON DAKİKA
Google News

Bakan Uraloğlu’ndan Düzköy Belediye Başkanı Çelenk’e Geçmiş Olsun Ziyareti

Son Güncelleme :

04 Haziran 2026 - 12:28

reklam
Bakan Uraloğlu’ndan Düzköy Belediye Başkanı Çelenk’e Geçmiş Olsun Ziyareti
reklam

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, tedavi gördüğü hastanede Düzköy Belediye Başkanı Selim Çelenk’i ziyaret etti.

Trabzon’da gerçekleştirilen ziyarette Başkan Çelenk’in sağlık durumu hakkında bilgi alan Bakan Uraloğlu, geçmiş olsun dileklerini iletti.

Ziyaretin ardından sosyal medya hesabından paylaşım yapan Uraloğlu, “Düzköy Belediye Başkanımız Sayın Selim Çelenk’i tedavi gördüğü hastanede ziyaret ettik. Kendisine ve tüm hastalara Rabbimden acil şifalar diliyorum.” ifadelerini kullandı.

Bakan Uraloğlu’nun ziyareti, Başkan Çelenk ve yakınları tarafından memnuniyetle karşılandı.

reklam

YORUM ALANI

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.